niedziela, 13 grudnia 2015

zoombie.

Ale zaniedbałam tego bloga! Ostatni post prawie miesiąc temu :( Niestety koniec semestru się zbliża i ostatnie tygodnie to spam zadaniami, kartkówkami, sprawdzianami... Na szczęście niedługo wolne! Także postaram się odkuć :)
Ta sesja planowana była na tydzień przed hallowen, ale ciągle coś wypadało, zmieniały się modele, modelki i już myślałam, że jej nigdy nie zrobimy. Jednak dzień, czy dwa dni przed załatwiliśmy naszą kuzynkę i kuzyna do pomocy i udało się! Mięliśmy pecha z pogodą, bo raz świeciło słońce, raz padało, także zdjęcia były bardziej i mniej udane. Jednak charakteryzacja, którą wykonała moja siostra zrobiła wielką robotę! Bardzo realnie to wyglądało, nie sądziłam że jej się uda tak dobrze to zrobić, a jednak! Wielkie dzięki Grzesiowi B. za pożyczenie broni <3
Czas popracować bardziej nad techniką (bo leży), więc sesje horrorowe (pokazuje mi że nie ma takiego słowa, ale wiecie o co chodzi xD) i bajkowe odchodzą na drugi plan. Z drugiej strony mam ochotę na nieco spokojniejsze sesje, które wkrótce już u mnie zobaczycie :)
Dobranoc!
























 Troszkę poniosła mnie wyobraźnia haha :D


BAAAAACKSTAAAAAAGE






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz