piątek, 25 grudnia 2015

monia&ola.


Moja leniwa sobota (tydzień temu) dzięki tej sesji nie była aż tak leniwa. Ostatnio mam sporo zajęć, nic mi się nie chce i mam pustkę w głowie. Także jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły to piszcie, a chętnie je z wami zrealizuję :) Mam ochotę na jakąś fajną współpracę (tfp) z zaangażowanymi ludźmi, a ciężko teraz takich znaleźć. Czy jest tu ktoś kto da w przygotowanie na sesje i samą sesje 200% siebie, będzie miał jakiś nietuzinkowy pomysł i jeszcze będzie potrafił się poruszać przed obiektywem? :) Oczywiście nie mówię- umawiam się z wieloma osobami, którym zależy na sesji, umawiają się i przychodzą, mają własne pomysły to jest naprawdę super! Ale kiedy widzę, jak ktoś się umawia, wymaga ode mnie wymyślenia pomysłu, dopracowania go, a potem przestaje odpisywać to wszystkiego mi się odechciewa. :c Ale narzekam co :D No nieważne.
A o samej sesji... no cóż mogę powiedzieć. Zobaczyłam przez okno prześliczny zachód słońca i wzięłam Monię i Olę :) Pod koniec było już dość zimno, przez co teraz jestem trochę chorawa, ale warto było. :3






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz