środa, 8 października 2014

basia.

Jejku! Tak się cieszę! Zdałam <3 Miałam szczęśliwy sweterek, spodnie i kuleczkę od Grzesia, nie mogłam nie zdać haha xD W piątek kursy do 18, a o 19 Annabelle <3 Jestem bardzo ciekawa tego filmu, zwiastun baaardzo mi się podoba ;) Sobota- kursy i jeśli się uda zdobywanie nowego materiału na stronkę <3 Zdjęcia poniżej to kolejne zdjęcia mojej pięknej, rudej Basi. Zrobiłyśmy je chyba w 10 minut, bo się spieszyłyśmy haha, ale i tak jestem z nich bardzo zadowolona.

A! Bardzo, baaaardzo chciałam podziękować wszystkim, którzy "lajkowali" moje zdjęcie z gliniady! Miało ponad 400 lajków :o Nie spodziewałam się aż tylu, serio! Co prawda nie wygrałam nagrody publiczności, ale mam jeszcze szanse na nagrodę jury, może się uda :) Bardzo dziękuję! Jesteście wspaniali!


























^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz