sobota, 18 października 2014

monia.

Jak można zaufać komuś, kto rzuca słowa na wiatr? To przykre. Doprowadza mnie to do szału, naprawdę. Albo kiedy się z kimś umawiasz, a tu w ostatniej chwili okazuje się, że nic z tego, choć Ty to planowałeś cały tydzień. Nienawidzę niedotrzymywania obietnic.
Zauważyłam ze każdy post (ten też chciałam) zaczynam od tematu spania i postanowiłam to zmienić xd W czwartek wróciliśmy z gór, było bardzo fajnie, uwielbiam klasowe wycieczki :) Zrobiliśmy bardzo dużo zdjęć, niektóre tu potem wrzucę haha <3
Na zdjęciach niżej Monia, kilka godzin w niedziele zastanawiałyśmy się co zrobić, aż w końcu wyszło nam nieźle :) Dzisiaj byłam na zdjęciach z nową osobą- Olą i zaraz się za nie zabieram, bo nie mogę się doczekać efektów :)
 
Zapraszam każdą chętną osobę na zdjęcia, nawet jeśli nie masz na siebie pomysłu, coś wymyślimy :*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz