sobota, 4 października 2014

honoratka.

Wczoraj byłam w Aniołku i polecam wszystkim, którzy jeszcze nie byli, a zamierzają się wybrać :) Miejsce jest naprawdę piękne, obsługa- sto razy milsza i bardzo dobre pizze, co prawda jadłam tam tylko Margaritte, ale była pyszna i niedroga! Choć z tego co widziałam to ceny wszystkiego innego są wysokie, ale warto chociaż raz się tam wybrać :)
 Muszę się pochwalić, że mój blog ma już ponad 1000 wyświetleń :) Nie wiem jak ma się to do innych blogów, ale jestem zadowolona i obiecałam, że wtedy założę fp na facebooku haha :D Także możecie się go spodziewać już niedługo, jak tylko wszystko dopnę na ostatni guzik!
 Mam dla was zdjęcia z Honoratką, które były planowane od x czasu :) Miałyśmy sporo rekwizytów i pełno pomysłów jak je wykorzystać. Niestety dopadła nas okropna pogoda.. zimno, deszcz, wiatr, brrrr, ale nie zepsuło nam to planów i jestem bardzo zadowolona z tych zdjęć. Oceńcie sami :)


















 Moje ulubione <3


Ojej! :O :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz