sobota, 27 września 2014

tomek.

Mam sporo nowości, bardzo dużo pomysłów i brak czasu, a na dodatek jestem przeziębiona :) Akurat na weekend, cuuudownie. Dzisiaj ustawiłam sobie budzik na 6:50- godzina o której wstaje do szkoły- żeby wstać i pomyśleć "Ooo jak dobrze, że mogę jeszcze sobie pospać", ale kiedy już mnie obudził to nie mogłam zasnąć- bo nie byłam śpiąca!... To chore. Do szkoły tak strasznie się męczę, żeby się obudzić, a kiedy nie muszę wcześnie wstać, to z łatwością wstaje, a potem spać nie mogę! -.- Czasami w dni szkolne ustawiam sobie budzik na 4 rano, żeby się cieszyć, że mogę jeszcze pospać haha :3 
Do mojego bloga dołączam nową osobę- mężczyznę, straaaasznie gadatliwego, pomysłowego jak i fotogenicznego- Tomka, który jest na dodatek DO WZIĘCIA xD Także zapraszam w szczególności Panie :) Miłego oglądania
















HEHEHE!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz