piątek, 29 sierpnia 2014

Witam!



Od kilku miesięcy zastanawiałam się nad stworzeniem tego bloga i oto jest :) 
Interesuje się fotografią od 10 roku życia kiedy to dostałam pierwszy aparat- 4Mega Piksele i te sprawy :D Kilka lat później kupiłam Canon SX30 IS. Miałam go 4 lata i myślę, że wykorzystałam go w 100%!  Trzy miesiące temu kupiłam lustrzankę Canon 60d, która jest cudowna <3 Także mam styczność z fotografią już wiele lat. Wszystko co robię musi być dopięte na ostatni guzik! Nie wiem czy to dobrze, bo ostatnimi czasy ceni się spontaniczność. Czy wiążę jakąś przyszłość z fotografią? W jakiejś części na pewno tak…  Ale to raczej hobby i tak zostanie. Mam w głowie pełno pomysłów, którymi chciałabym się z wami podzielić :) Oto parę moich prac: 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz