środa, 5 listopada 2014

skatepark

Mam dla was zdjęcia Basi i Kacpra. Niektóre z nich straaaaasznie mi się podobają. Pierwszy raz pracowałam z dwiema osobami naraz i powiem, że to nie jest takie proste haha szczególnie dlatego, że oni kompletnie nie mogli się skupić <3 Jak nie jedno się cieszyło to drugie. Głupole dwa! :D Potem zrobiłam parę zdjęć Pinkiemu (haha nie wiem czy to się tak odmienia :3 ) jak skakał... to takie bolesne hobby! :D
Ostatnio mam bardzo mało czasu. Cały weekend leżałam w łóżku i oglądałam filmy.. miałam takiego lenia. Ten długi weekend ratuje mi życie. Kto może polecić jakieś fajne kawałki? Już nie mam co słuchać... W kółko same czarnuchy xD
Jeśli macie ochotę na jakieś fotki, to pisać śmiało. Z chęcią wezmę każdego <3 Bo gdyby nie wy to nie miałabym na kim zbierać doświadczenia!
I jeśli macie jakieś pytania, a chcecie być anonimowi to zapraszam tutaj: ask. I podkreślam- pytania! Jeśli macie potrzebę hejtowania czy krytykowania to proszę o tyle odwagi, żeby zrobić to nie anonimowo :) Zapraszam do odwiedzania mojej strony KLIKAĆ.














 Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz