wtorek, 25 listopada 2014

super sosny

Mam dla was pare fotek z wypadu z chłopakami z ASG, z którymi byłam.. hmm w czerwcu? :) Jakoś nie miałam kiedy tego wrzucić :) Z chłopakami byliśmy w Pstrążu- to takie opuszczone miasteczko, które zrobiło na mnie ogromne wrażenie! Zachęcam wszystkich <3 Jeśli interesuje was ASG to chłopaki chętnie przyjmują do ekipy, a jest warto :D Zapraszam na ich stronkę Super Sosny.
Była to jedna z moich pierwszych sesji i muszę powiedzieć, że w ciągu tych kilku miesięcy sporo się nauczyłam! Wtedy robiłam jeszcze wszystkie zdjęcia na auto, nie wiedziałam jak, co, gdzie i w obróbce też nie byłam świetna :D Niżej dałam zdjęcia już przerobione przeze mnie ostatnio i jedno żebyście mogli zobaczyć jak to wtedy robiłam :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz