środa, 3 czerwca 2015

hiszpania.

Żyję! <3 Po 3-tygodniowych praktykach jestem już w domku cała i zdrowa, na szczęście. :D Zrobiłam mnóstwo zdjęć- co ważniejsze- udało mi się zrealizować jedną tematyczną sesje i dwie inne z moimi kochanymi koleżankami z czego bardzo się cieszę, bo szczerze mówiąc fotografowanie budynków wcale mnie nie kręci. Dopiero po przeróbce widzę w nich coś pięknego :)
Myślenie o nowych sesjach strasznie poprawiało mi humor, a widząc jak dziewczyny cieszą się z moich pomysłów, motywowałam się jeszcze bardziej! Samo myślenie o zdjęciach daje mi niezłego kopa. Już nie mogę się doczekać przeróbki :) 
Ps. Osoby, z którymi rozmawiałam przed Hiszpanią- jeśli nadal jesteście chętne- proszę o kontakt! :* Zapraszam także nowe osoby oraz chętnie pójdę na sesje niepłatne z osobami o bardzo oryginalnych pomysłach :) Standardowe sesje już mnie znudziły :>

Szukam osoby, która wykonałaby MAKE-UP do sesji na zasadzie TFP! Więcej info na priv. :)
Nie musisz być profesjonalistą, nie musisz mieć fp na facebooku, możesz być kompletną amatorką, ale jeśli potrafisz zrobić ładny make-up, interesujesz się tym i miałabyś ochotę nam potowarzyszyć to z chęcią zapraszam <3 




Alikante z góry :)


 Sewilla








 Cadiz. Ocean Atlantycki.

 Malaga. Może Śródziemne 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz