wtorek, 17 lutego 2015

Agata & Kaja

Agata i Kaja same wymyśliły sesje, pozy, ubrały się, pomalowały- wiedziały czego chcą. Takie osoby uwielbiam <3 Na początku trochę się obawiałam jak mi wyjdzie przeróbka, ale że uwielbiam zabawę kolorami to świetnie się bawiłam xD Mam nadzieję, że się podobają, widzę że niektóre mogłam przesadzić i wiele osób nie lubi takiego stylu, ale ja jestem zadowolona :) Dzięki dziewczyny! Jesteście wielkie.
Jutro kolejna sesja z nową twarzyczką <3 Będzie coś nowego. Oby pogoda nam dopisała :) Na początku lutego zrobiłam sobie przerwę, to teraz mam do początku marca zawalone :D
Ostatnio zaczęłam biegać! Zimno strasznie! Za niecałe 3 miesiące Hiszpania, trzeba spalić święta haha :3 Kupiłam sobie w piątek takie ciastko w proszku z Polo, co się robi w mikrofalówce- taaaaaaaaaakie pyszne :c szkoda że taka chemia. Ale wmawiam sobie że skoro biegam to mogę jeść haha <3  Zapraszam! 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz