sobota, 28 lutego 2015

weronika

Tak się cieszę! Już ponad 6000 wyświetleń <3 Dziękuję! I dziękuję wszystkim, którzy do mnie piszą, bo dzięki wam powstaje takie cuda jak np te poniżej! Pierwszy raz pracowałam z takim dymem i szczerze mówiąc nie wiedziałam, ze to aż tak śmierdzi xD Polecam, bo jest świetny, ale nie oddychajcie haha. I niestety bardzo krótko się dymi, niby 5 minut, ale w naszym przypadku była to niecała minuta. Mimo to zrobiłam dużo ujęć, a Wera spisała się świetnie mimo zatkanego nosa xD Nie wiem czy zwróciliście uwagę na ziemię, ale była bardzo niestabilna xD także dodatkowy + dla Wery :D Już mamy w planach następną sesje <3 Mam nadzieję, że wam się spodobała.
Nadal mam do sprzedania sukienką- zapraszam na priv i już niedługo będę miała do oddania dwa słodkie misie :)
Niestety wczoraj złapało się straszne choróbsko, a na dodatek auto w naprawie :( Także nowe zdjęcia dopiero za tydzień- jeśli dobrze pójdzie. 




















Jaka szkoda, że aż tak liczy się popularność. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz