czwartek, 10 września 2015

klaudia.

Klaudia to kolejna osoba, z którą nawiązałam kontakt dzięki maxmodels. Miała ciekawy pomysł na siebie, który mnie zaintrygował i z chęcią podjęłam współpracę. Klaudia jest przesympatyczną osobą, świetnie mi się z nią pracowało <3 Jestem bardzo zadowolona z efektów (jak zawsze xDDD) możecie uznać, że jestem zapatrzona w siebie i w swoje prace, ale wiem że dużo przede mną pracy i często popełniam błędy. Po prostu podoba mi się to co robię, bo jaki miałoby sens wstawianie tu zdjęć, które mi się nie podobają? :D
Ostatnio bardzo dużo was do mnie napisało i wolne terminy mam dopiero od połowy października! :o Z jednej strony bardzo się cieszę, a z drugiej- w tym roku mam maturę, więc będę musiała sobie powoli odpuszczać sesje :) 



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz