niedziela, 16 sierpnia 2015

francja.

Chciałabym wam podziękować za te 1000 polubień na facebooku. Moim celem było 600 :) Więcej mi do szczęścia nie trzeba haha :) Nie potrzebuję się "wybić", wręcz przeciwnie- lubię być nierozpoznawalna, nie szukam tłumów i nie należę do śmiałych osób. Chcę tylko robić zdjęcia, tworzyć ciekawe historie i współpracować z zaangażowanymi ludźmi... Staram się by moje zdjęcia przekazywały jakąś historię. Takie zwykłe "pstryk" to nie jest dla mnie przyjemność. Przyszłości nie wiążę z fotografią, to dla mnie tylko i wyłącznie hobby, któremu poświęcam naprawdę dużo czasu :) Przed sesją zawsze się stresuję, ale nie zrezygnowałabym z tego, bo kiedy patrzę na efekty to jestem zawsze dumna i z modelki i z siebie :) Zawsze nie mogę się doczekać kiedy zacznę obróbkę, najbardziej to lubię... Mieć wpływ na zmianę każdego elementu- coś niesamowitego :) To takie niesamowite, że mogę się z wami podzielić tym co naprawdę mnie cieszy. To takie miłe. Wszystko zawdzięczam osobom, które do mnie napisały, które zgodziły się wziąć udział w sesji, które zachęcały mnie do dalszej pracy i tym, którym się podoba to co robię :) Bez was nie byłoby mnie. Strasznie jestem szczęśliwa, może to dla was być absurdalne, ale uszczęśliwia mnie to.
Co do poniższych fotek- zrobiłam je około miesiąc temu, we Francji. Piękne miejsce, jednak fotografowanie przyrody i zabytków chyba nie jest dla mnie :) Nie bardzo mnie to interesuje, ale lubię przerabiać takie zdjęcia i wydobywać z nich to co najlepsze. Jest to dla mnie takie odprężające, bo takie zdjęcia nie wymagają dużo, nie tyle co fotografowanie ludzi- przynajmniej takie jest moje zdanie :) Miłego oglądania!

 ASK FACEBOOK 

A! I jeszcze jedno. Niedługo zorganizuję konkurs, w którym do wygrania będzie sesja zdjęciowa tematyczna (mam już nawet ciekawy pomysł, sesja z pazurem) i dowolna :) Do zrobienia będzie coś banalnego. Także jeśli jesteście chętni to zaglądajcie na mojego fp, bo z tym zasięgiem postów możecie to przegapić xD






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz