poniedziałek, 24 sierpnia 2015

beatka.

Moja kochana Beatka napisała do mnie na maxmodels (swoją drogą coraz bardziej przekonuję się do tej strony KLIK) pisząc że chciałaby coś "wow" coś innego niż w jej portfolio- a ja uwielbiam oryginalne sesje, więc od razu wiedziałam że to będzie świetna współpraca :) Kiedy ją zobaczyłam niemal od razu wpadłam na taką sesje. W końcu mogłam dać się ponieść wyobraźni :) Sesja przebiegła w bardzo wesołej atmosferze z wspaniałą ekipą. Siostry Zych zrobiły bardzo realistyczny make-up. Uwielbiam sesje w takich klimatach, Beatka jesteś cudna! <3 Już umawiamy się na kolejną sesje!
Jakość niektórych zdjęć jest okropna. Tak żałuję, że nie możecie zobaczyć tych zdjęć w takiej jakości jaką ja widzę :/ Ostatnio miałam mało czasu, ale teraz znowu wracam do roboty! Mam teraz wolne terminy, także zapraszam chętnych na sesje :) Parę dni temu doszła blenda i chciałabym jej użyć :3
Bardzo mi miło, że tak dobrze odebraliście poprzedni post. Postaram się więcej takich pisać, ale jest on dość prywatny... i zanim go dodałam był w wersji roboczej parę dni i ciągle się zastanawiałam czy się tym z wami podzielić. Tym bardziej- dzięki! :) 24 sierpnia- najważniejszy dzień w tym roku.




























A jak to było?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz