niedziela, 18 stycznia 2015

basia

Sesja z przed tygodnia u Basi, postanowiłam odejść trochę od moich poważnych motywów sesji i oto powstało takie czoś :) Chyba zgodzicie się ze mną, że Basi uśmiech pasuje? :D Przy okazji mam na sprzedaż śliczną sukienkę- CLICK, raz założona i niestety przyduża na mnie, cena 40zł. 
Ferie zaczęły się wspaniale!! Dawno się tak świetnie nie bawiłam w chilli :) Na dodatek dostałam Śnieżną Quinn (ten kto gra w lola będzie wiedział) i jestem meeega szczęśliwa haha <3 Od wczoraj męczy mnie jedna piosenka... zakochałam się haha CLICK
Co do zdjęć, to mam na ferie parę osób i boję się, że nie starczy mi czasu albo że nic nie wypali, także muszę się spiąć :D

Zapraszam na zdjęcia portretowe "na białej ścianie", postaram się wkrótce dodać post z takimi zdjęciami, żebyście mogli zobaczyć efekty :) Póki co pogoda jest naprawdę okropna.. wszystko zgniłe, brak śniegu i ogólnie tak ponuro, także myślę że to jest dobre wyjście dla tych, którzy planują ze mną iść :) Więcej informacji na priv lub ewentualnie ask, ale tam wszystkiego się nie dowiecie :)
Miłego oglądania!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz