niedziela, 11 stycznia 2015

emilka.

Zdjęcia wykonane na potrzeby konkursu "Słodkie życie". Trzy z nich wysłałam 7 stycznia na konkurs :) Świetnie się bawiłyśmy, a Emilka jest urodzoną modelką, ale myślę że na księżniczkę również by się nadawała :) Zdjęcia zrobione są w jej pokoju... kurczę, gdybym miała 7 lat to zrobiłabym wszystko żeby się z nią przyjaźnić xD Robiłam je w ostatnich dniach 2014 roku, ale postanowiłam je dodać dopiero po zakończeniu konkursu :)
Co do nowości- to robiłam pierwsze testy nowym obiektywem, w kolejnym poście postaram się je dodać :) Póki co muszę się jeszcze wiele nauczyć :)
Zapraszam na moją stronę CLICK.









+ nie obyło się bez wygłupów xD




Na konkurs wysłałam również to zdjęcie, tematycznie powinno się zgadzać :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz