środa, 28 stycznia 2015

honoratka.

Pare miesięcy temu planowałyśmy tą sesje i w końcu ją zrealizowałyśmy! Mam tak dużo zdjęć, że nie potrafiłam wybrać, które przerobić... Honoratka jak zwykle spisała się perfekcyjnie<3 Widać ogromną różnice między moim starym obiektywem, a nowym, co prawda muszę się więcej ruszać, bo nie da się zoomować, ale może tak schudnę haha Pierwsze dwa zdjęcia są wykonane starym, reszta- nowym. Widzicie różnice?
Jutro muszę wstać po 6 :o ! Ale jadę w góry, więc warto. Dwa lata już nie byłam, będzie ciężko haha, a w piątek chilli <3
Mam teraz całe dwie sesje do przeróbki, a w piątek idę na kolejną. Nie wiem kiedy ja znajdę na to czas :s Uwielbiam to robić, ale to jest strasznie czasochłonne :/Zapraszam!



















Mam do sprzedania pudrową sukienkę, taką jak poniżej, cena 40zł, raz założona, bo za duża na mnie :/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz